Dijous

El dijous va ser el dia de tornada cap a Barcelona, de tal manera que al despertar-nos vam acabar d’enllestir les maletes. Posteriorment vam anar cap a l’institut, cadascun amb el seu company alemany, on ens vam trobar en una aula de l’escola. Vam fer un esmorzar conjunt, que ells mateixos ens van preparar per poder-nos acomiadar, i vam compartir una bona estona amb els nostres companys d’intercanvi. Seguidament ens vam dirigir cap a la sortida de l’escola per a fer-nos una última foto conjunta i per a poder-nos acomiadar per una última vegada, on moltes persones van plorar, tant espanyols com alemanys.
A continuació ens vam dirigir cap a Heidelberg amb tramvia per arribar a l’estació de tren on en vam agafar un. Abans d’agafar el tren, alguns de nosaltres vam parar al Mc Donalds, per així comprar el nostre dinar. Vam estar al tren entre 1 i 2 hores, fins arribar a l’estació de metro, on aquell ens va portar a l’aeroport de Stuttgart. Una vegada a l’aeroport vam facturar les maletes i vam anar a comprar algunes coses que ens feien falta, com souvenirs, entre d’altres.. Finalment ens vam dirigir cap a la porta d’entrada on vam esperar una estona a que ens avisessin. A continuació vam anar amb bus per la pista d’enlairament fins on es situava el nostre avió. Un cop hi vam pujar, hi vam estar al voltant de dues hores. Més tard, quan vam aterrar a l’aeroport del Prat, ens vam retrobar amb les nostres famílies que ens esperàven amb alegria a l’aeroport.