Dimecres

El dimecres, el primer que vam fer va ser dirigir-nos tots, juntament amb els nostres companys alemanys, cap a l'Ajuntament de Schriesheim. Com que no tots els alemanys vivien en un mateix poble alguns vam anar en cotxe o en tren i d'altres en bici o caminant. Un cop ja a l'Ajuntament ens vam reunir amb l'Alcaldessa en funcions, Ursula, que ens va rebre amb molta il·lusió. Seguidament, ens vam dirigir a la sala de reunions de l'Ajuntament, on ens van explicar com funcionava i qui participava en aquestes reunions, també, van escollir a dues persones per realitzar una entrevista sobre la seva experiència a Alemania, els escollits van ser en Marc i la Julia. Abans de marxar de l'Ajuntament vam fer una foto de grup per un dels diaris de la ciutat "Rhein Neckar Zeitung".

A continuació, vam agafar el tramvia fins a la torre de control situada al centre de Mannheim on vam poder gaudir d'unes vistes meravelloses de la ciutat. Després ens vam dirigir cap a la galeria d'art on ens van agrupar en dos grups, alemanys i espanyols, per realitzar la visita. En entrar, una dona, ens va guiar per totes i cada una de les obres situades al Museu d'art. La visita ens va semblar entretinguda perquè es tractaven d'obres abstractes, i la guia ens preguntava sempre què veiem nosaltres, abans d'explicar quin era l'objectiu de l'autor al fer l'obra, d'aquesta manera vam poder percebre que aquest tipus d'art ens permet tenir diferents interpretacions. Aquest museu també té un format peculiar, ja segueix la mateixa forma que la ciutat, és a dir, cada part del museu correspon a una part de Mannheim. En sortir del museu ens vam dirigir tots junts cap a una "Waffleria", on vam menjar gofres alemanys, una mena de “tortitas” molt cruixents, molt semblant a la textura d'una galeta que presenta una divisió en quadrats on el seu interior està format per diferents tipus de toppings. Durant la resta del dia vam tenir temps lliure, de tal manera que cada parella d'intercanvi va poder escollir amb qui i a on anàvem.